Kundeservice

Viind

 

Smykker

Kundeservice

 

Q. LEVERINGSTIDSPUNKT:

Viind sørger for hurtig levering op til 5 arbejdsdage dog med forbehold for udsolgte varer. Jeg sender din ordre samlet, så hvis én af dine varer ikke er på lager, vil det forsinke den samlede forsendelse.

Din pakke bliver sendt med PostNord. Viind kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos vore pakkedistributører.

Ved bestilling senere end klokken 15.00 vil leveringstiden blive forlænget med et døgn. I det tilfælde at en vare ikke kan leveres som anført, vil du blive kontaktet inden for 2-3 arbejdsdage.

 

Q. FRAGT OG EKSPEDITIONSOMKOSTNINGER:

Udover varens pris påbeløber et gebyr på 10,- kr. til forsendelse.

 

Q. KØBSBETINGELSER:

Hos Viind kan du betale med MoilePay. Efter købet sendes en kvittering for dit køb direkte til din email-adresse.

 

Q. FORTRYDELSESRET:

Der er 14 dages fortrydelsesret og 14 dages returret på alle varer, regnet fra den dag varen modtages. Fortryder du et køb, skal du returnere varen i samme stand, som du modtog den. Du må gerne have prøvet varen på, men vurderer Viind, at varen har været brugt, kan varen ikke returneres. Varen anses som værende taget i brug, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt, når man prøver en vare i en fysisk butik. Når varen er modtaget retur og godkendt, vil du få overfør dine penge indenfor få dage. Forsendelsesomkostninger til returnering skal du dog selv afholde.

 

Q. REKLAMATIONSRET:

Viind yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven på omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles til Viind´s email adresse indenfor 14 dage efter købet. Varen kan efterfølgende returneres til reparation, ombytning eller efter aftale. I forbindelse med reklamationssager afholder Viind returneringsomkostninger indenfor rimeligt omfang.

 

Q. REFUSION:

I tilfælde af returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Vind har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

 

Q. REKLAMATION, AFHENTNING, OG VARERETURNERING FOREGÅR VED HENVENDELSE TIL FØLGENDE ADRESSE:

 

Rytterparken 86

8543 hornslet

Telefon: +45 51 98 09 09

Email: